8 dagar kvar av lovet

Efter en del påtryckningar har jag äntligen försökt kolla mitt schema inför hösten som skulle komma upp i "god tid" innan terminstart.. Igår hade det fortfarande inte kommit upp, så jag roade mig med att titta på schemat för de som läste den här kursen i våras.. Det var inte ett speciellt bra drag för nu har jag börjat inse hur mycket jag kommer få röra på mig i höst, en del ska såklart bli jätteroligt. Redskapsgymnastik, dans, simmning, skridskor, ja t.om bollspel ska bli kul och de tre första längtar jag efter att få komma igång med. Men, orientering... Och i Judanskogen, den skog som var den sista plats jag "orienterade" i, jag läste av kartan helt fel och kom bara till 7:e kontrollen sen kom lärarna i fatt mig och den som jag orienterade med för de andra eleverna var redan i mål...

 Har föresten kollat upp när kronobergsbadet "polisbadet" öppnar nu också så jag kan börja få upp min simkondition, det är nu på lördag redan så då börjar min väg mot att bli i alla fall tränad igen, kanske till och med väl. ;)

Kommentarer
Postat av: ida-maria

åh det låter ju kul! fast inte orienteringen för dig då :b



haha ja jag vet jag sov jättedjupt! men någon (annan än städaren) borde faktiskt väckt mig ändå!

2008-08-18 @ 18:05:30
URL: http://idowlicious.devote.se
Postat av: Lina

Lycka till me träningen då;)

2008-08-20 @ 21:21:53
URL: http://metrobloggen.se/linab
Postat av: Veronica

Jag läser din blogg hela tiden fast jag är så dålig på att kommentera! Så uppdatera mera :D Kram!

2008-08-22 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0