cheer på europride

Har slarvat med You tube och upptäckte först idag att folk från cheer elite var med under europride, är säkert efter men jag tycker att det var roligt =), bra att även cheer stötar, även om jag personligen tycker att bitarna från sr a's dans (från i år) i slutet är lite för bra för att framföras av så få personer. Filmen finns här.

Nu ska jag packa det sista till cheercamp och sedan börja åka mot Uppsala, det kommer bli en riktigt rolig helg det känner jag på mig. Ska bli extra roligt att träffa Excaliburs eftersom det äntlgien är klart att jag kommer vara med och träna dem i höst.


Kommentarer
Postat av: ida-maria

jag tänkte inte på det haha jo det ska jag ju :b

2008-08-08 @ 23:46:26
URL: http://idowlicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0