Tranbär och Citron

Har satt mig själv på en diet av tranbärs juice och citron vatten,hoppas kunna bli av med vad jag (och mamma) tror är en lättare släng av urinvägsinfektion, har haft ont sen jag kom hem från jobbet och för någon timma sedan ringde jag sjukvårdsupplysningen, de var jättetrevliga där och fick bra information och tips (därav mitt val av dryck)håller tummarna för att jag ska ha indre ont i morgon så jag slipper promenera till husläkarn och sitta där halva förmiddagen..
Nu ska jag antingen gå och sova eller hämta tvätt, tror jag tar tvätten tidigt imorrn bitti...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Aa jag ska berätta skämtet sen! Krya på dig och se till att ta det lugnt och vila också, om man stressar kan det gå upp i njurarna och det är INTE roligt (inte för att jag har haft det men jag vet folk som fått det) Kram kram

2008-08-14 @ 11:55:41
Postat av: Mikaela

Åh, nu blev jag verkligen lugn inte.. Men tack för upplysningen, som tur är funkade tranbärsjuice så jag mår mycket bättre nu.

2008-08-15 @ 09:23:30
URL: http://bjrklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0