Narnia - Prins Caspian

Var och såg Berättelsen om Narnia igår med Hamis och var precis så bra som jag hade hoppats att ettan också skulle vara. De hade fått till en underbar mix av det bästa från Sagan om Ringen med all natur och sagofigurer och det bästa från Harry Potter med allt det magiska och den mysgia stämningen. Hade lite otur med att det tydligen var dags för högläsning när filmen började för varje gång någon i filmen sa något hörde jag samma sak bli uppläst på svenska bakom mig och det är varken första eller andra gången för mig och detta på mindre än ett år... Vände mig om och sa till för jag tycker verkligen att de störde så sen var det tyst ett tag tills några tonårskillar satt och skämtade och ropade saker, men då var det en äldre man som sa till så sen kunde jag njuta av filmen.

Kommentarer
Postat av: hamis

Jo, 'spot on' med din lotr/hp-beskrivning!

2008-07-05 @ 08:04:43
Postat av: Emma

Irriterande när folk ska störa så där på bio! Ska ta och se den där filmen framöver jag med. Läste ju böckerna när jag var liten :)

2008-07-06 @ 21:58:39
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0