För gammal vid 21 (?)

Igårmorse när jag skulle köpa frukost gick jag förbi ett anslag som jag tyckte lät lockade.Det stod Se EM i Fotboll, kickstart för klubb draken.Eftersom jag uppväxt på kungsholmen och gick på Draken när det var en biograf som liten så tyckte jag att det här lät riktigt lockande. Men när jag gick in på hemsidan stod de att det bara var för ungdomar (en kategori som jag tycker att jag tillhör) lite längre ned stod de att man bara fick komma in om man var mellan 13-17 år.
Detta innebär att jag varken är en ungdom (?) eller tillåten att komma in på Draken nu när den äntligen öppnat igen..Surt, nu är mina planer inför matchen mer oklara än klara, det enda jag vet är att jag ska se matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0