In och finn?

Har sett att det ska öppna en ny affär vid fridhemsplan som heter In och finn men trodde att det skulle dröja ett tag, jag som ändå bor där borde väl vara en av de första som går dit med tanke på mitt inrednings intresse och det faktum att vi håller på och gör om hemma men nej, har kollar runt lite på mina vänners bloggar och jag verkar vara helt efter. Igår när vi var och firade min mormor som fyllde 90 år härrom dagen (grattis!) så visade det sig att både mamma, syster och min morbror hade varit där... Ska göra min skoluppgift och sen gå dit innan ja åker till fredhäll och går ut med vovven.

Hoppas jag hittar något fint, men helst inte för tungt eftersom jag får släpa på det hela dagen sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0