Kan det vara sant!?


Är tv-programet FÄRJAN verkligen på riktigt, kan människor vara så korkade. Det värsta är att jag som aldrig varit på en kryssning pga. av att jag har så många fördomar om det aldrig trodde att det var så hemskt som jag trodde.. Men det är värre... Om nu inte allt är ett skämt, vilket vore en stor lättnad för både personal och passagerare är spec

Läste  precis på kanal 5 hemsida... Det är sant och båten är MS/Cinderella, det är tydligen kring det här programmet som det stått på löpsedlarna tidigare i veckan för att många tydligen blev filmade när de var otrogna, rätt åt dem säger jag men kanske lätt att säga hemifrån soffan men jag kan inte låta bli.

Sitter bara och gapar, trodde aldrig att det var värre än vad jag trodde att det var men det ÄR det. 
Jocke sa precis något klokt, att alla inte är så utan bara de extrema. 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Man kan åka på kryssning också för att handla tax free-godis, titta på vattnet och utsikten och spela kort. (Typ som pensionärerna gör, och jag, men det kan vara ganska trevligt. Dessutom roligt att komma till Finland, för där kan man handla lakrits och fina mumintrollsaker.) Det borde vi göra någongång! Som andrahansval efter Paris :) Kram!

2008-10-07 @ 08:21:43
Postat av: Maria

Ja det blev ju bra tillslut med klänningen :-) Jag har inte tittat på färjan, men kanske borde göra det, det låter som ett underhållande program :-) Men precis som Veronica skriver, man kan åka på kryssning och ändå vara förhållandevis normal - buffématen tycker jag är det bästa! :-)

2008-10-07 @ 19:33:32
URL: http://savstrom.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jo jag och Jocke pratade om det, men han som åkt mycket "transportfärja" som han kallade det ville skilja mellan kryssning då man åker båt för att åka båt och när man åker färja med just de skälen som du skrev ovan Veronica =) så har jag åkt färja för att komma till Åbo och det är supermysigt.

2008-10-09 @ 12:46:40
URL: http://bjrklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0