Underverk

Halva förra veckan var jag sur, irriterad och extremt trött på min flummutbildning, att instutitionen jag läser vid nu får tillstånd att hålla utbildningar kändes som ett skämt och tankar om att byta inriktning växte sig allt starkare. Det är hemst att ha en hel vecka utan dans eller gymnasik på schemat. Men okunniga, griniga och orättvisa "lärare" (de är inte värda att kallas lärare) ska de verkligen få mig att avstå från något som jag drömt om i flera år? Efter den här underbara helgen då jag verkligen hunnit slappna av, träffa/prata med de som betyder mest men även upptäcka att den klass som jag knappt vetat något om men gått med i snart två månader är riktigt kul, tack för ett trevligt initiativ av jossan som iofs inte läser min blogg men ändå!

Nu sitter jag och läser om barns motorik och det är riktigt intressant och i eftermiddag har jag äntligen redskaps gymnastik, vet inte riktigt vad jag ska vänta mig men kan det vara tråkigt? Har svårt att tänka mig det.

Målandet av vårt vardagsrum går även framåt, börjar nästan se ljuset i tunneln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0