Ken Lee

I söndags när jag var hos Lina och firade hennes födelsedag med Veronica, Fredrika, Maria och en ny bekantskap Rebecka blev jag introducerad för 1000apor.se det var ganska roande med Keen Le var verkligen ett klipp som jag fastnade för, sitter och lyssnar på det nu det är från Bulgariska Idol och sett är 4,5 miljoner människor så jag är nog ganska efter som inte sett det här tidigare. Första klippet är från audition och andra från när hon gästar tävlingen lite längre fram. Det var föresten jättetrevlig på teapartyt hos Lina och var jättemätt hela eftermiddagen efter alla goda scones och allt te.
    

Kommentarer
Postat av: Lina

Va jättekul att du kom!

HAHA de e ju för kul de där från idol!

2008-09-17 @ 14:35:55
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0