med fötterna på jorden igen

Ska snart sova men känner att det är dags att börja blogga igen, vet inte riktigt vad som gjort det mer än att allt börjar kännas bra igen, trots alla i-lands problem som drabbat mig. Men eftersom jag börjar med orientering imorrn *önska mig gärna lycka till* så känns det som att om ja inte börjar igen idag så kommer det dröja länge.

Var i fredhäll idag och var ute med Smulan föresten som fotfarande är för smal men fick reda på att hon inte har Diabetes iaf så än så länge finns det hopp <3
Hur som helst när pappa kom hem hade han med sig ett paket till mig, en jättefin ny dvd-spelare. Först blev ja glad sen sa han att det egentligen skulle varit verktyg så då fattade ja ingenting, hur tar man fel på en dvd och vertyg men det visade sig vara ganska enkelt.. Det var en present man fick med när man handlade och då kunde man välja mellan just dvd och verktyg, men dvd'n är så söt så jag är glad att den är vår har inte hunnit testa den än bara, ska nog göra det imorrn.. Nu måste ja sova..

Föresten väcktes idéen om att vi borde ha något slags barbord brevid vårt barskåp där vi kan ha barstolar. Ska börja skissa på det imorrn, mycket att göra till imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0