Simning - check

Hade min första tenta idag och det gick bra klarade båda livräddningsproven med råge. Känner för dem som var så nära men ändå inte klarade det, är nöjd med mina tider och även om simningen var en av de delarna som jag inte var nervös för så känns det skönt att det till största del är klart, förutom bronsmagistern men det fixar jag under hösten.

Dessa idrotter + orientering ska vi ha praktiska examination i under höstterminen.
Simning
Friidrott
Dans
Redskapsgymnastik
Skridskor
Skidor
Bollspel
Orientering 

Men nu är det fokus på Humanbiologitentan nästa fredag, och den ***** uppgiften som ska in idag.. Fattar inte varför inte varierade former av inlämningar uppmuntras av den här sektionen inom Universitetet, det känns som ett skämt jämfört med hur underbart det var på religionshistoriska instutitionen, längtar nästan tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Dessa idrotter + orientering... :P

Är det inte mysigt väder nu för att vara ute i skogen? Jag kan träna med dig om du vill ha sällskap, gärna i redskapsgymnastiken och skridskor också! Skidor och bollsporter undivker jag dock gärna... Tack för igår! Nästa gång kanske jag kan vinna över dig, i alla fall om du blir riktigt förkyld och hes. Kram kram

2008-09-27 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0